Stokrotka i Stokrotka market to dwa sklepy, które coraz częściej można spotkać w wielu miejscach, w których jeszcze do niedawna były najwyżej małe sklepiki. Świetne zaopatrzenie, bogaty asortyment i niezłe promocje sprawiają, że potencjał Stokrotki już tylko rośnie.
Gazetki z ofertą od Stokrotki
Stokrotka przyjęła jako bazę dość prostą strategię, polegającą na wydawaniu tylko jednej gazetki reklamowej. Tak naprawdę są dwie – dla sklepów w podstawowym formacie i marketów – ale w większości się one ze sobą pokrywają. Ponieważ jednak możliwości wielu placówek są wyraźnie większe, to co jakiś czas wydawane są też katalogi i gazetki reklamowe na akcje specjalne, kiedy pojawia się towar sezonowy. To trochę ułatwia orientację, bo zamiast gazetki przypominającą grubością książkę, są wydawane dwie gazetki, po których okładkach już można się spodziewać, co będzie w środku.A że szata graficzna jest bardziej przejrzysta niż w większości innych sklepów, to tylko działa na plus. Gazetki są oczywiście dostępne w formie papierowej, ale mają też wersje elektroniczne, więc nigdy więcej już nie musisz iść do sklepu bez przygotowania – otwierasz gazetkę, robisz listę zakupów i kupujesz bez nerwów.
Na zakupy do Stokrotki
Stokrotka dziś to kilkaset punktów rozrzuconych po całym kraju. Największym bezpośrednim konkurentem tej sieci jest prawdopodobnie market Dino, ale tak naprawdę obie sieci dość zgodnie koegzystują. Stokrotka radzi sobie świetnie, oferując przede wszystkim artykuły pierwszej potrzeby. Spora część asortymentu obejmuje produkty od lokalnych dostawców, ale nie brakuje też oferty znanych i wysoko cenionych producentów o ogólnokrajowym lub międzynarodowym zasięgu.To pozwala robić rozsądne i tanie zakupy, wybierając jednocześnie produkty wysokiej jakości. To ważne, bo nawet jeśli w Stokrotce byłoby trochę drożej niż w niektórych innych sklepach, to przynajmniej można mieć pewność, że jakość kupionych produktów jest warta tej ceny. Zresztą – tu nie ma co demonizować – nawet produkty, które nie trafiają do gazetek promocyjnych, nie są bardzo drogie i w wielu przypadkach po prostu nie opłaca się jechać dalej do sklepu, mając pod nosem promocje w Stokrotce.
Mały sklep, a dużo marek własnych
Stokrotka kojarzy się raczej z podmiejskimi delikatesami, ale jest to całkiem prężnie działająca sieć placówek handlowych, która może sobie pozwolić na rozwój tzw. marek parasolowych. To produkty od najlepszych dostawców, ale z indywidualnym brandingiem Stokrotki. Są tańsze od linii podstawowych, możesz je kupić tylko w Stokrotce, a jakością nie ustępują najlepszym produktom w swojej klasie. Można tak kupić i produkty spożywcze, i artykuły przemysłowe. Zresztą w każdej gazetce promocyjnej od Stokrotki jest parę takich produktów, które zwracają na siebie uwagę.