Carrefour gazetki

Carrefour

Carrefour to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalna sieć hipermarketów i supermarketów w Polsce. Sieć ma też niewielkie sklepy przy stacjach paliw (i stacje paliw przy sklepach). Carrefour hipermarket, Carrefour market i Carrefour Express to trzy oddzielne formaty, dla których tylko część promocji jest wspólna. 

Gazetki do Carrefoura

Carrefour, prowadząc sklepy w paru formatach, przygotowuje parę zestawów gazetek. Generalnie dla hipermarketów i marketów są one składane oddzielnie, natomiast sieć Carrefour Express działa bez regularnie wydawanych gazetek. Niektóre gazetki reklamowe mogą obowiązywać i w Carrefour hipermarket i Carrefour market, choć to akurat rzadkie przypadki. Najczęściej do małych sklepów przygotowywane są 2-3 gazetki na tydzień, natomiast w hipermarketach jednocześnie mogą być aktywne oferty specjalne z 5-7 gazetek reklamowych. Dość jasny jest za to układ hipermarketowych gazetek. Jedna, najgrubsza, to katalog podstawowy, w którym zdecydowana większość promocji dotyczy produktów spożywczych, mniej jest choćby artykułów higienicznych lub produktów dla zwierząt i tylko niewielka część to artykuły przemysłowe, na przykład kosmetyki samochodowe albo elektronika. Drugi katalog to przede wszystkim produkty przemysłowe z różnych działów, a pozostałe ulotki reklamowe są powiązane akcjami tematycznymi: grill, rower, święta, sprzątanie itd.

Z gazetkami do sklepu

Ponieważ gazetek reklamowych z Carrefoura jest naprawdę sporo, to w praktyce najlepszym rozwiązaniem jest nie robić listy zakupów, tylko bezpośrednio w gazetce oznaczać, jaki produkt należy odszukać. Inna sprawa, że bardzo często będzie to oznaczało zakreślenie prawie wszystkiego, co w gazetce reklamowej się znalazło. W Carrefour promocje mogą mieć kilka formatów. Po pierwsze – może to być klasyczna obniżka cen. Po drugie, sieć oferuje warunki promocyjne np. drugi produkt za grosz, trzeci za pół ceny itd., w zależności od produktu, ceny wyjściowej i procentu zniżki. Po trzecie wreszcie, niektóre produkty lub grupy asortymentowe, są tańsze np. dla płacących kartą kredytową Carrefour albo mających kartę seniora wydaną przez sklep. Te promocje nie muszą być określone w gazetkach reklamowych, ponieważ mają swoje własne regulaminy.

Tu się wiele oszczędza

Carrefour to sklep, w którym promocje zwykle są naprawdę bardzo atrakcyjne. Łatwo poznać, gdzie w sklepie wyłożone są produkty w przecenie, ponieważ zwykle tuż przy nich znajduje się tłum ludzi. To także powód, dla którego raczej nie należy liczyć na to, że najatrakcyjniejsze z ofert będą ważne przez cały tydzień. Niekiedy asortyment kończy się już w trzecim dniu promocji i zatowarowanie nie pozwala na kontynuowanie akcji promocyjnej. Jeśli więc jakaś promocja wydaje Ci się szczególnie godna uwagi, najlepiej nie czekać do daty określonej w gazetce reklamowej, tylko udaj się na zakupy w pierwszej wolnej chwili.

Wybierz sklep