Kaufland to sieć supermarketów zlokalizowanych głównie w większych miastach. Sklepy z tym logo nie należą do najpopularniejszych, ale spora grupa klientów deklaruje, że regularnie przegląda gazetki reklamowe i od czasu do czasu, jeśli pojawia się z nich zapowiedź ciekawej promocji, jest skłonna udać się do sklepu, nawet jeśli nie znajduje się on w bezpośrednim sąsiedztwie domu.
Dlaczego z gazetką promocyjną?
Kaufland nie jest dyskontem, tylko supermarketem. Oznacza to nieco inną politykę cenową. Mówiąc wprost – gdyby nie gazetki reklamowe, to nie można by go było uznać za tani sklep. Za to produkty, które już do gazetek na promocję trafiają, są zwykle dość mocno przecenione. To oznacza, że z gazetką w ręce można zrobić naprawdę tanie zakupy, a co ważniejsze, że promocje obejmują zwykle spore grupy produktów. Na półkach można znaleźć i produkty podstawowej klasy, i marki premium. Wybór jest bardzo duży, dlatego, jeśli szukasz czegoś nietypowego lub rzadko dostępnego w sklepach, to Kaufland może być odpowiednim miejscem.
Czy warto się wybrać?
Sieć handlowa Kaufland to sklepy dobrze zorganizowane, chwalone za przejrzystą ekspozycję na półkach, więc gdyby nie ceny odrobinę wyższe niż gdzie indziej, to pewnie byłby to bardzo często odwiedzany supermarket. Zresztą osoby, które mieszkają niedaleko, robią tam zakupy regularnie. Wtedy akurat lepiej od papierowych gazetek promocyjnych sprawdzi się ich subskrypcja w telefonie albo wersja online, żeby nie szukać papieru w sklepie.Kaufland od zawsze jest sklepem otwartym dłużej od pozostałe, bo większość marketów działa do 22. To ważny atut, jeśli chcesz zrobić zakupy później. Warto jednak mieć listę zakupów i wejść do sklepu wcześniej, bo wybór jest tak duży, że nawet najbardziej zdyscyplinowani klienci często włożą do koszyka coś, czego nie było w planie.
Dobre marki własne
Kaufland jest sklepem nietypowym pod jednym względem. Ma oczywiście swoją markę: K-classic. Niekoniecznie jednak są to produkty najtańsze na półce, za to wiele z nich naprawdę pozytywnie zaskakuje jakością. Jasne, to już nie te czasy, żeby marka własna kojarzyła się tylko z niskimi cenami, ale w przypadku Kauflanda gazetki promocyjne często też wskazują właśnie produkty własnej marki jako jeden z wyższych segmentów. Doświadczenie natomiast potwierdza, że jeśli nie jesteś pewien, jaki produkt włożyć do koszyka, to bez względu na to, co podpowiada treść promocji, K-classic jest prawie zawsze dobrym wyborem. To pewniaki, których zakup naprawdę się opłaca.To oczywiście nie zmienia faktu, że jednak zakupy z gazetką będą tańsze. Jeśli chcesz perfekcyjnie opanować zarządzanie finansami domowymi, to musisz łapać okazje, a nie tylko liczyć na szczęśliwy traf.